השרה מאי גולן: "היועמשי"ת היא שליחה של סער"

אסתי פלד No Comments on השרה מאי גולן: "היועמשי"ת היא שליחה של סער"

השרה מאי גולן מהליכוד לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": ""יש פה מלחמה על הצביון היהודי של המדינה, את ליברמן לא מעניין חוק, ואת לפיד לא מעניינת דמוקרטיה" | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השרה מאי גולן שוחחה עם אבי רבינא ב"מהדורה המרכזית" ושיתפה את תחושותיה לאחר ההשבעה הסוערת שהיא חוותה בכנסת: "האופוזיציה הוציאה את כל אנשיה כדי לעשות פיליבסטר על המינוי שלי. אני מקבלת את זה באהבה, אני באמת נאבקתי בממשלה הקודמת עד שהיא נפלה, אמרו לי לצאת מהדיון, אבל אני ישבתי 4 שעות והקשבתי לכל מה שאמרו נגדי".

על המחאות של השמאל אמרה: "יש פה מלחמה על הצביון היהודי של המדינה, את ליברמן לא מעניין חוק, ואת לפיד לא מעניינת דמוקרטיה, הם אומרים שהם מדברים בשם העם, איזה עם זה בדיוק? המפגינים האלה לא מעניין אותם הזהות היהודית, הם אנשי העולם הגדול".

לאחר מכן תקפה בחריפות את שר המשפטים לשעבר גדעון סער: "הוא מושחת בפני עצמו, הוא התגנב לכנסת, הוא לא היה עובר את אחוז החסימה החסימה, בגלל הכישרון מו"מ שלו הוא הלך עם גנץ. הוא הדבר הכי עלוב שהביבפוביה עושה לאנשי ימין לשעבר, הוא שהיה מועמד לראשות ממשלה, הולך להפגות עם מיכאלי ומנסור עבאס, הוא הכי מאותרג בתקשורת".

על הדיבורים אודות האפשרות להוציא את נתניהו לנבצרות אמרה: "היועמשית פועלת בשליחותו של סער, הוא הפטרון שלה, הם מבינים שללוין אי אפשר לתפור תיק, אז מנסים לאיים בנבצרות עכשיו".

האזינו לריאיון:

 



0 תגובות